... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

... بانگ رحمت ...

نگاه ها به آسمان گوش به زنگ بانگ رحمت

بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
بانگ رحمت
تبلیغات


در شبکه های اجتماعی
نویسندگان
نشریه خط حزب الله
معرفی کتاب
مراجع عظام تقلید


تبلیغات


آخرین پوسترهای حجاب
کانال تلگرام
ویژه نامه سینمایی
آخرین نظرات
  • ۸ آبان ۹۴، ۱۶:۳۳ - .. ..
    تشکر

دوباره کارورزی هامون شروع شده و باید روزهای سه شنبه بریم کارورزی و امیدوارم سال تحصیلی خوبی رو در پیش رو داشته باشیم.

امروز عید غدیر خم هستش و به نوعی مسیر زندگی خیلی ها رو این روز مشخص میکنه و امروز داشتم به این موضوع فکر میکردم چطوری میشه صحبت از اعیاد رو در حین کارورزی به کار ببرم؟

چطور میشه به بچه هایی که عموما 7 یا 8 سال سن دارن توضیحی در مورد عید غدیر و ویژگی های بزرگش ارائه کنم؟

اصلا باید مثل همه ی به قول معروف آدم بزرگا صحبت کنم باهاشون یا به زبون خودشون موضوع رو براشون روشن کنم؟

آخرش به این نتیجه رسیدم که عموما بچه ها حرف معلمشون رو خیلی قبول دارن و معلم براشون یک سنبل هستش و هر چی معلم بگه بی قید و شرط برای دانش آموز حکم قطعی داره. پس میتونم به زبون خودشون صحبت کنم و به توضیح این روز بزرگ براشون بپردازم و شاید بتونم موفق بشم.

میتونم از درس هایی که عید غدیر به همه مون میده کمک بگیرم و براشون مثال بزنم از رشادت های امام علی (ع) و همچنین میتونم از اتفاقات قبل و بعد از واقعه غدیر خم براشون صحبت هایی بکنم که کاملا این واقعه براشون روشن بشه.

عموما خانواده ها فقط روزهایی که به عنوان عید هستش رو جشن میگیرند و عموما کمتر در مورد خود اون روز صحبت میکنن و فقط به نگاه کردن یک فیلم مناسبتی و آهنگ هایی که به مناسبت این روز پخش میشه گوش میدن و بعدش هم از کنارش عبور میکنن و عایدی خاصی برای کودکان نداره این روز.

پس من یک وظیفه ی خیلی بزرگ دارم. وظیفه ی من اینه که بهشون یاد بدم چه چیزهایی باعث شد واقعه ی غدیر خم واقعه ی غدیر خم بشه و ولایت و امامت در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

ان شاء الله بتونم موفق باشم.


منبع : این متن برداشت نویسنده است.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۰
سامان صدر

عید غدیر خم

زندگینامه رهبر

نظرات  (۱)

عید غدیر خم مبارکتون باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">